فصل انتظار شهرستان کردکوی icon
نجوایی با خدا - فصل انتظار شهرستان کردکوی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که مردم را به خدا خواند و خود به کار نپردازد ، چون تیرافکنى است که از کمان بى‏زه تیر اندازد . [نهج البلاغه]

نجوایی با خدا»
دوشنبه 90 آبان 23 ساعت 12:0 عصر

حرفهای خودم : اول اینکه :
18
ذی الحجه ، روز غدیر ، روز ولایت علی (ع) ، امیر مؤمنان و روز تثبیت ولایت و تحقق امامت دوازده امام (علیهم السلام ) از حضرت امیر المؤمنین تا حضرت مهدی (عج) بر تمام ره پویان راه ولایت و امامت مبارک و فرخنده باد .
********************************************************************************************
دوم این که :
اللّهم عَجِّل لِولیک الفرج .
قربون صاحب های این روزها ی بسیار فرخنده برم که هنوز عید نشده ، بهم عیدی دادند . خدا جونم ، خودت میدونی که چقدر عاشقانه دوستت دارم . نمیدونم با چه زبونی ازت تشکر کنم که به حرف دل بنده حقیرت گوش میدی . با این که می دونی خیلی گناهکارم ولی بازم شرمنده ام می کنی . البته ناگفته نمومنه منم این رو میدونم که لطف و کرمت خیلی خیلی خیلیییییییییی بیشتر از جرم ماست . پس دیگه جای تعجب نداره . همیشه ازت خواستم که فقط شرمنده تو باشم نه شرمنده و محتاج بنده هات . همیشه خواستم که راه رو به من نشون بدی تا بیراه نرم .
حالا هم ازت درخواست می کنم که به حق این روزهای عزیز به حرف دل همه ی بنده هات گوش بسپاری و اون چه که به صلاحشونه و شایسته اش هستند بهشون عطا کنی.
خدایا !
هرکی که این روزها دلش تنگه ، حالا به هر دلیلی که هست ، بهش صبر و شکیبایی بده و کمک کن تا بغضشون با اشکهای شادی بترکه.
خدای مهربونم !
تموم اونهایی که به دلایل مختلف این روزها بیمارند و یا در کنار خانواده هاشون نیستند ، بچه های کوچولو و معصوم ، مامانای مهربون ، باباهای دلسوز و زحمتکش ، جوونای پر محبت ، خلاصه همه ی عزیزان رو لباس عافیت بر تنشون بپوشان.
خلاصه ای پناه بی پناهان ، ای تنها یاور روزها و لحظات تنهایی هام ، پروردگار بسیار دوست داشتنی ام ، نماینده
های خاص خودت رو امشب و فردا یکی یکی روانه ی در  دل ها و همه ی خونه های بنده های شیعه علی ات کن و بهشون سفارش کن که لیست درخواستها و نیازهاشون رو بگیرند و بیارند پیشت و بهشون رسیدگی کن و تو رو به حق اسم اعظمت قسم می دم که به خاطر این روز های عزیز این بنده ها رو بابت گناهشون و اعمالشون مؤاخذه نکنی و با لطفت بر همه اونها پوشش بذار و حاجتهاشون رو روا کن .
خداجونم
، کمک کن تا عید غدیرهای سال های بعد رو هم ببینیم .

خلاااااااااااصه خدا جون ، کمکمون کن تا این روزها حسابی همه خوشحال بشن. چون خودتم خوشحالی و فرشتگان درگاهت هم سرحال . پس بیا و لطفی کن به ما .

حالا دوستان عزیزم ، شما هم هرچی که تو دلتونه بسپارید به این نماینده ها که این روزها بیشتر می شه احساسشون کرد و بهمون نزدیکترند ، تا اونها هم بدن دست خدا و این طوری بساط حاجت رواییتون ان شاء الله جور بشه . به لطف تمام مقدسات و مقدسان .

آآآآآآآآآآآآآآمین یاربّ العالَمین .



  • کلمات کلیدی :