فصل انتظار شهرستان کردکوی icon
آیا تجربه طبس تکرار خواهد شد... - فصل انتظار شهرستان کردکوی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه خداوند بنده ای را دوست بدارد، او رابه بلایی بزرگ مبتلا می کند . پس اگر آن بنده راضی گشت، بهره اش نزد خداوند، رضایت است و اگر ناخشنود گشت، بهره اش نزد خداوند، ناخشنودی است [.رسول خدا صلی الله علیه و آله]

آیا تجربه طبس تکرار خواهد شد...»
شنبه 90 آذر 19 ساعت 11:29 عصر

بسم الله...
مقامات آمریکایی برای تبادل نظر در مورد فرستادن کماندوهای خود به داخل خاک ایران برای برگرداندن «هواپیمای بدون سرنشین» (RQ.170) و یا تخریب کامل آن، تشکیل جلسه دادند.

 پایگاه اینترنتی شبکه آمریکایی "فاکس نیوز" (FoxNews) گزارشی با تیتر "مقامات آمریکایی در مورد فرستادن کماندو به ایران برای برگرداندن «هواپیمای بدون سرنشین» تبادل نظر کردند" منتشر نمود...
شایان ذکر است آمریکا پیش از این یک بار مرتکب چنین ریسکی شده بود. عملیات موسوم به "پنجه عقاب" که برای آزادسازی کارمندان لانه جاسوسی طراحی و به اجرا گذاشته شد و البته به جز شکست تلخ و خردکننده در صحرای طبس، رهاوردی برای آمریکا نداشت. این که مقامات نظامی-امنیتی ایالات متحده در مورد تکرار چنین عملیاتی جلسه اضطراری تشکیل داده اند، نشان دهنده ارزش و اهمیت دستاورد اخیر ایران در از کنترل خارج کردن پهباد استراتژیک آمریکا است.
مقامات آمریکایی -که نامشان فاش نشده- در جلسه شان در مورد انجام یک عملیات گسترده مخفی و فرستادن کماندوهای خود به داخل خاک ایران برای برگرداندن «هواپیمای بدون سرنشین» (RQ.170) و یا تخریب کامل آن، به این نتیجه رسیدند که انجام عملیات یادشده، ارزش ایجاد تنش و درگیری بین ایران و آمریکا را ندارد.
 «تهران هفته قبل خبر داد که این هواپیما را به زمین نشانده است. برنامه این بود که آمریکا تیمی را از افغانستان وارد ایران کند تا این هواپیما را برگردانند.»
پس این شکست تلخ عبرتی شود برای شما آمریکایی ها که دیگر این غلطا نکنن!!...
ما ایرونی ها یک ضرب المثل داریم که می گه
(آدم عاقل از یک سوراخ دوبار گزیده نمی شه ) آخه اینا که عاقل نیستند...




نوشته شده توسط :فدایی ولایت::نظرات دیگران [ نظر]