فصل انتظار شهرستان کردکوی icon
شبی با ستاره صبح - فصل انتظار شهرستان کردکوی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، حرز (نگهدارنده) است . [امام علی علیه السلام]

شبی با ستاره صبح»
سه شنبه 90 مهر 19 ساعت 11:48 صبح

نمایشنامه ستاره صبح

از 2شب پیش در گرگان بر روی صحنه رفت



مدیر اجرائی این نمایشنامه و این طرح گفت: این نمایشنامه روایت عشاق از هبوط تا ظهور می باشد و در 12 قسمت  ودر30 شب اجرا می شود.
"سیدعلی احمدی" در حاشیه اولین شب برگزاری این نمایشنامه که بالغ بر 3 هزار نفر از آن بازدید کردند، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این کار برای سومین بار است که در کشور اجرا می شود و تاکنون در منطقه عملیاتی فتح المبین و شهرستان مهران در استان خوزستان انجام شده است.
به گفته وی، در این نمایشنامه تکنیک های مختلف تلویزیونی، سینما و تئاتر با جلوه های خاص ویژه اجرا می شود و بین 60 تا 70 هنرمند برجسته تئاتر، سینما و تلویزیون در ان نقش آفرینی می کنند.
وی تصریح کرد: در این نمایشنامه از زمان خلقت حضرت آدم تا دوره تکامل، بخشی از زندگی پیامبران اولی العظم (ع) شامل حضرت نوح، حضرت ابراهیم، حضرت موسی، حضرت عیسی و حضرت محمد (ص)، به نمایش گذاشته می شود.
وی ادامه داد: زندگی نامه امام علی (ع)، حضزت فاطمه (س)، امام حسن (ع) و امام حسین (ع) نیز بخش های دیگری از نمایشنامه می باشد.
احمدی در ادامه گفت: با توجه به این که استان گلستان همجوار با استان بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) می باشد، برای اولین بار نیز بخشی از زندگی نامه این امام همام به نمابش گذاشته شده است.
مجری طرح ستاره صبح افزود: دوران پیروزی انقلاب اسلامی، دوران جنگ تحمیلی با توجه به این که در استان گلستان اجرا می شود، به صورت بومی به نمایش گذاشته می شود و آخرین قسمت این نمایشنامه مربوط به ظهور امام زمان (عج) می باشد.
به گفته وی، در این نمایشنامه علاوه بر بازیگران 200 عوامل اصلی و فرعی بومی و غیربومی و همچنین 400 سرباز از لشگر 30 پیاده گرگان نقش آفرینی می کنند.
وی اظهار داشت: برای اولین بار در این نمایشنامه مخاطب در پائین قرار دارد و صحنه های نمایش بالاتر از تماشاچیان می باشد، ضمن این که این نمایشنامه در سه بعد انجام می شود که علاوه بر صحنه مقابل، از سمت چپ و راست نیز اجرا می شود.


 مردم می توانند برای شرکت در این همایش
 
در پایگاه های

بسیج، آموزش وپرورش، اداره فرهنگ و ارشاد  اسلامی،

اداره تبلیغات و مساجد و هلال احمر

 
ثبت نام کنند.

 



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :افسر جوان::نظرات دیگران [ نظر]