فصل انتظار شهرستان کردکوی icon
مهر 90 - فصل انتظار شهرستان کردکوی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
روزگار تن‏ها را بفرساید ، و آرزوها را تازه نماید ، و مرگ را نزدیک آرد ، و امیدها را دور و دراز دارد . کسى که بدان دست یافت رنج دید ، و آن که از دستش داد سختى کشید . [نهج البلاغه]

به متخصصین احترام بگذارید !»
جمعه 90 مهر 29 ساعت 11:41 عصر

هیچ وقت عادت نداشته‌ام و ندارم موقعی که 2 نفر با هم گپ می‌زنند، گوش بایستم، ولی یک شب که دیروقت به خانه آمدم و داشتم از حیاط رد می‌شدم، به طور اتفاقی صدای گفت و گوی همسرم و کوچک‌ترین پسرم را شنیدم. پسرم کف آشپزخانه نشسته بود و همسرم داشت با او صحبت می‌کرد. من آرام ایستادم و از پشت پرده به حرف‌های آنها گوش دادم.ظاهراً چند تا از بچه‌ها در مورد شغل پدرشان لاف زده و گفته بودند که آنها از مدیران اجرایی بزرگ هستند و بعد از باب من پرسیده بودند که پدرت چه کاره است، باب درحالی که سعی کرده بود نگاهش به نگاه آنها نیفتد، زیر لب گفته بود: "پدرم فقط یک کارگر معمولی است." همسر خوب من منتظر مانده بود تا آنها بروند و بعد درحالی که گونه خیس پسرش را می‌بوسید، گفت: "پسرم، حرفی هست که باید به تو بزنم."تو گفتی که پدرت یک کارگر معمولی است و درست هم گفتی، ولی شک دارم که واقعاً بدانی کارگر معمولی چه جور کسی است، برای همین برایت توضیح می‌دهم. در همه صنایع سنگینی که هر روز در این کشور به راه می‌افتند ..... در همه مغازه‌ها، در کامیون‌هایی که بارهای ما را این طرف و آن طرف می‌برند ..... هر جا که می‌بینی خانه‌ای ساخته می‌شود ..... هر جا که خطوط برق را می‌بینی و خانه‌های روشن و گرم، یادت نرود که کارگرها و متخحصصین معمولی این کارهای بزرگ را انجام می‌دهند! درست است که مدیران میزهای قشنگ دارند و در تمام طول روز، پاکیزه هستند. این درست است که آنها پروژه‌های عظیم را طراحی می‌کنند ..... ولی برای آن که رؤیاهای آنها جامه حقیقت به خود بپوشند ..... پسرم فراموش نکن که باید کارگرهای معمولی و متخصصین دست به کار شوند! اگر همه رؤسا، کارشان را ترک کنند و برای یک سال برنگردند، چرخ‌های کارخانه‌ها همچنان می‌گردد، اما اگر کسانی مثل پدر تو سر کارش نروند، کارخانه‌ها از کار می‌افتند. این قدرت زحمتکشان است. کارگرهای معمولی هستند که کارهای بزرگ را انجام می‌دهند.
من بغضی را که در گلو داشتم، فرو بردم، سرفه‌ای کردم و وارد اتاق شدم. چشم‌های پسر من از شادی برق می‌زدند. او با دیدن من از جا پرید و بغلم کرد و گفت: "پدر! به این که پسر تو هستم، افتخار می‌کنم، چون تو یکی از آن آدم‌های مخصوصی هستی که کارهای بزرگ را انجام می‌دهند."
*******
برگرفته از کتاب نغمه عشق .



قذافی...بدونه شرح»
جمعه 90 مهر 29 ساعت 11:6 صبح

 



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :افسر جوان::نظرات دیگران [ نظر]

     

    http://up.vatandownload.com/images/badzhxeq1rtiyy781cjo.jpghttp://up.vatandownload.com/images/vr63f3aj6nrosmk7x6sh.jpg

    http://up.vatandownload.com/images/vofzn4yvk2z3zag3upxs.jpghttp://up.vatandownload.com/images/z3p9um1qehl6qclzeco7.jpg

     

    حدود 30 عکس از ابزارهای جاسوسی جدید

    برای دیدن ادامه مطلب بر لینک زیر کلیک کنید

     



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :از جنس خاک::نظرات دیگران [ نظر]

    حماسه های همیشه»
    شنبه 90 مهر 23 ساعت 8:20 عصر


    گشت و شکست لشکر تردید، ای شهید
    آئینه‌دار خون تو اند آسمانیان
    رنگین‌کمان به شوق تو خندید ای شهید
    ایمن شدند دین و وطن تا به رستخیز
    فارغ شدند زآفت تهدید، ای شهید
    در فتنه‌خیز حادثه‌ها جان پناه ماست
    بانگی که در گلوی تو پیچید، ای شهید
    صرافی جهان زتو گر نقد جان گرفت
    جام شهادتش به تو بخشید، ای شهید
    نام تو گشت جوهر گفتار عارفان
    « عارف » زبان گشوده به تأکید، ای شهید

    منبع: کتاب حماسه های همیشه



     

    فرمت فایل ها :WMV

    دریافت قسمت اول

    دریافت قسمت دوم

     

    نکته : در این سخنرانی مبحث 3000 میلیارد اختلاس هم مطرح میشود




  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :از جنس خاک::نظرات دیگران [ نظر]

    فرمول های خشنودی امام زمان (عج)»
    جمعه 90 مهر 22 ساعت 12:27 عصر

                                                         السلام علیک یا صاحب الزمان (عج)
     1- هرگاه صدقه می دهید پیش از اینکه به نیت سلامتی و حل مشکل خودتان باشد ، سلامتی و فرج امام زمان (ع) را    در نظر داشته باشید، چون خود ایشان فرمودند: « در فرج ما گشایش کار شماست »
     2- هرگاه خواستید دعا کنید ، قبل از آن برای فرج آقا دعا کنید.
     3- در اوقاتی که به کار خاصی اشتغال ندارید ، مثلاً زمانی که منتظر ماشین هستید به جای اتلاف وقت ، زیر لب ذکر صلوات برای سلامتی امام زمان (ع) داشته باشید، برخی از بزرگان از روی تجربه گفته اند اگر صلوات خود را به مادر گرامی امام زمان(ع) هدیه کنید بهتر و زودتر به مقصد می رسید.
     4- وقتی اسم امام زمان (ع) را می شنوید ، برخیزید و دست بر سر بگذارید ، چرا که از امام رضا (ع) این گونه نقل شده است .
     5- در محیط خانه یا لای کتاب های خود ، چیزهایی را که شما را به یاد امام زمان (ع) می اندازد ، قرار دهید مثل  تابلو ، برچسب یا نام زیبای آن حضرت.
     6- هدف خود را از زندگی و درس خواندن و کسب مدارک دانشگاهی ، حضوردر کنار امام زمان (ع) و خدمت به آن حضرت قرار دهید زیرا در روایات است که اگر کسی به لین نیت از دنیا برود ، در زمان ظهور آن حضرت به دنیا برخواهد گشت و در  کنار ایشان خواهد بود.



    فرمایشات امام خامنه ای در سفر به کرمانشاه»
    پنج شنبه 90 مهر 21 ساعت 11:32 عصر

    بسم الله...

    سلام دوستان

       من آرزوم اینه که امامم خامنه ای حفظه الله یه روزی قدم رنجه کنند و  استان ماهم به برکت حضورشون نورانی و عطر آگین شه ...ان شائ الله...

    «فرمایشات رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای در جمع علماء و روحانیون کرمانشاه: »

    موج سوم گرایش به اسلام شکل گرفته است ، آمادگی لازم را برای مقابله با تهاجم به اسلام کسب کنید  

      (1390/07/20 - 22:38)

        امام خامنه ای در دیدار علماء، فضلاء ، روحانیون و طلاب شیعه و اهل تسنن استان کرمانشاه، با اشاره به موج سوم گرایش به اسلام بعد از حرکتهای اخیر منطقه و جنبش ضد سرمایه داری در غرب ، وظیفه روحانیت را مضاعف دانستند و تأکید کردند: امروز که سخن جمهوری اسلامی مبنی بر بی نتیجه بودن نظام مارکسیستی تحقق یافته و در مورد نظام سرمایه داری نیز در حال تحقق است ،  علماء و روحانیون باید با استفاده از مبانی مستحکم عقلی و متناسب با نیازهای روز، معارف منطقی و ریشه دار اسلام را برای مشتاقانی که در سراسر دنیا، در حال افزایش است، ارائه کنند.
        امام خامنه ای روحانیون را به کسب آمادگی های معنوی و علمی برای ورود به عرصه های جدید و سخت توصیه کردند و افزودند: نباید از دشواریهای کار بهراسید بلکه همواره باید به سراغ کارهایی رفت که به ظاهر محال و نشدنی است.

        امام خامنه ای، پیروزی انقلاب اسلامی ایران و همچنین پیروزی بزرگترین انقلاب دوره کنونی در مصر را از اتفاقات بظاهر محال دانستند و افزودند: روحانیت در تبلیغ دین و انجام وظیفه باید اهداف بزرگ را مد نظر قرار دهد.

       ایشان کسب آمادگی برای مقابله با شیوه های تهاجم مخالفان دین اسلام را از جمله ضروریات ورود به عرصه اهداف بزرگ خواندند و تأکید کردند: امروز مخالفان از سخت افزارها و نرم افزارهای مدرن برای تهاجم به اسلام و ایجاد شبهه افکنی در میان جوانان استفاده می کنند که باید برای مقابله با آنها، از شیوه ها و روشهای متناسب با نیازهای نسل جوان استفاده کرد.

        امام خامنه ای با تأکید بر اینکه ایجاد اختلاف میان شیعه و سنی یکی از روشها برای تضعیف اسلام است افزودند: علمای شیعه و اهل سنت باید به شدت مراقب توطئه‌ها باشند و با برگزاری جلسات مشترک و همکاری با یکدیگر راههای مقابله با طراحی های مخالفان را بیابند.
        امام خامنه ای مقابله با تکفیری ها را یکی از وظایف علمای شیعه و اهل سنت برشمردند و با اشاره  به وظیفه مهم روحانیت برای تبلیغ خاطر نشان کردند: بهترین روش برای تبلیغ شناخت مخاطب و آماده کردن مطالب مورد نیاز او، با زبان روز است.
       ایشان با تأکید بر لزوم ارائه مستدل و منطقی معارف اسلامی به منظور تأثیرگذاری در لایه های عمیق ذهن مخاطب افزودند: یکی دیگر از وظایف روحانیون، حضور در مسائل اجتماعی است که باید همراه با اخلاق، نصیحت و ارائه طریق باشد.
        امام خامنه ای با تقسیم بندی امواج گرایش به اسلام در دنیا به سه مقطع ،خاطر نشان کردند: موج اول گرایش به اسلام، همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شد و موج دوم نیز بعد از شکست نظام مارکسیستی شکل گرفت.    امام خامنه ای حرکتهای مردمی اخیر در منطقه و مأیوس شدن مردم غرب از نظام سرمایه داری را موج سوم گرایش به اسلام دانستند و تأکید کردند: در چنین شرایط حساس و سرنوشت سازی، روحانیت اسلام، باید به سلاح معنویت و علم مجهز باشد تا بتواند معارف دین را با استفاده از کتاب و سنت بصورت عقلانی و قابل فهم برای نسل امروز ارائه کند.

        امام خامنه ای در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به علمای دینی بزرگ کرمانشاه و حضور خانوادهای علمی بزرگ در این استان، از مقام علمی و معنوی شهید محراب آیت الله اشرفی و برخی علمای بزرگ کرمانشاه تجلیل کردند.
      در ابتدای این دیدار حجت الاسلام و المسلمین علماء نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به سابقه دینی مردم این استان و حضور علماء و شخصیت های دینی برجسته در کرمانشاه گفت: در استان کرمانشاه زمینه گسترش مدارس دینی و تربیت علمای بزرگ همچنان وجود دارد که نیازمند بر طرف شدن برخی مشکلات است.

      آیت الله ممدوحی نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان نیز در سخنانی با اشاره به معارف عقلانی و منطقی دین اسلام که از کتاب و سنت استخراج شده است، گفت: حوزه های علمیه نقش اساسی را در ارائه الگوی مدیریتی فقه اسلامی، براساس نیازهای روز دارند.  

      منبع: پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

    «اللهم احفظ امامناالخامنه ای بالقرآن»

                                                                                                               



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :فدایی ولایت::نظرات دیگران [ نظر]

    دل نوشته ای در روز جمعه...»
    پنج شنبه 90 مهر 21 ساعت 11:30 عصر

    بسم الله...

    مژده ای دل که مسیحا نفسی می آید

    که ز انفاس خوشش بوی کسی می آید

    از غم هجر مکن ناله و فریاد که دوش

    زده ام فالی و فریاد رسی می آید


    سلام بر تو ای حق وعده داده شده؛ سلام بر تو زاده ی شبهای نفوذ کننده؛سلام بر تو ای مرد غریب جاده ها،سلام بر تو ای نرگس یاس...

    دوباره از دل تنگم می نویسم برای تو،برای تو که تنها امید منتظرانی، نمی دانم چگونه و از کجا شروع کنم.شرمنده ام یا صاحب الزمان... شرمنده ام از اینکه بارها با تو عهد بستم و طولی نکشید که آنرا شکستم.می دانی،حکایت من شده است مانند حکایت آن استاد ی که می گفت:«توبه کردم که دگر مِی نخورم،بجز امشب و فردا شب و شبهای دگر ...»

    بارها پیمان بستم که دیگر سرباز خوبی برایت باشم، خیلی پیمان های دیگر که تو از آنها آگاهی ومن ... به جان تمامی نرگس ها سوگند که پشیمانم...

    ازخودم میپرسم ،تو خجالت نمیکشی با این همه معصیت...

    اما دوباره که فکر می کنم اینگونه خود را قانع می سازم که مولایم هرگز مرا رها نخواهد کرد هر چند که من... ؛ بلکه او سعی میکند تا دستان نیاز مند م را بگیرد و نجاتم دهد.

    به قول معروف «دست شکسته وبال گردن است» مولا جان! من نمی خواهم که بد باشم.کمکم کن پسر فاطمه سلام الله علیها، کمکم کن تا اراده ام را قوی کنم ،می خواهم سرباز خوبی برایت باشم ، پس یاری ام ده تا اندیشه ها و اندوخته هایم را به  اجرا در آورم کمکم کن تا برای ظهورت زمینه سازی کنم .

      مهدی جان! ، چگونه این همه سال تنهایی و غربت را تحمل کردی ؟؟؟...بگو این همه ظلم را می بینی چگونه سکوت میکنی ؟ این همه گناه...

    چگونه این همه مصیبت را می بینی و صبر می کنی ؟به خدا شرمنده ام از اینکه می بینم ماشیعیان علی علیه السلام اینگونه از اسلام دور می شویم.

    متروها...دانشگاهها...مکانهای عمومی...

    نمی دانم اگر حضرت ایوب علیه السلام  این همه بلا و مصیبت را می دید باز هم مانند تو اینگونه صبور بود ؟نمیدانم ما تا کی می خواهیم که تو در بیابان ها ساکن باشی ...نمی دانم

    که ما کی به وجود تو نیازمند می شویم...

    خدااااااا......

    چرا این نور الهی را درک نمی کنیم؟ چرا با اعمالمان  ظهور منجی عالم را به تأخیر می اندازیم؟

    خدایا !آخر تا کی شب های جمعه را به امید ظهور مهدی صاحب الزمان عج الله تعالی فرجه الشریف سحر کنیم ؟ و آنگاه به امید یک جمعه دیگر این جمعه را سر کنیم ؟پس تا کی چشمانم در فراق مولای عزیزم این جگر گوشه ی حضرت زهرا سلام الله به در باشد؟ 

    می دانم...

    می دانم آنچه موجب رنجش شما می شود تنها سر پیچی ما از فرمان خداوند و احکام اوست.

    گفتم که روی خوبت از من چرا نهان است

                                                                             گفتا تو خود حجابی ورنه رخم عیان است

    ای پیروز مند،ای نگهبان دین! از تو مدد می جویم ،کمکم کن تا اسیر بند شیطان نشوم ،تا سر تعظیم به خواسته هایش فرود نیاورم.


    یا فاطر بحق فاطمه عجل لولیک الفرج...

                                                                                               «ممنون از زهرای عزیزم »




  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :فدایی ولایت::نظرات دیگران [ نظر]

    راهبرد امروز شیاطین داخلی و خارجی»
    پنج شنبه 90 مهر 21 ساعت 11:28 عصر

    بسم الله...

    سلام دوستان

    در میان بررسی و تحلیل هجمه های فرهنگی مطالبی را می خواندم که برایتان نوشتم.و آن را به دوستان عزیزم و همه ی عاشقان فرهنگ ولایت مهدوی که  همان فرهنگ ناب علویست ، تقدیم می نمایم.

    مطلب از این قرار است:«آنان به خوبی دریافته اند که با تخریب فرهنگ این کشور،تحقق دیگر اهدافشان (سیاسی، اقتصادی و ...) با سهولت بیشتری میسر خواهد شد؛ از این رو،پس از آزمون و خطا در دیگر زمینه ها،امروز بر آن شده اند تا به طور میانگین ماهانه یک شبکه فارسی زبان ماهواره ای ایجاد نموده و به سرعت تعداد آنها را از صد بگذرانند،به گونه ای که هر ایرانی با هر سلیقه وذائقه ای بتواند به یکی از این شبکه هاوابسته شود. انان در صدد هستند تا بودجه ای به میزان سی میلیون دلار برای مبارزه با فیلترینگ ایران تصویب کنند وقابلیت پخش آسان شبکه های ماهواره ای بر روی فضای اینترنت را روز به روز تقویت نمایند...تا بتوانند جبهه جنگ نرمشان را بگسترانند و مردم ایران را به علت پایبندیشان به فرهنگ اسلامی-ایرانی خود در مواجهه ای تاریخی قرار دهند. »

    و راهبردی را که امروز شیاطین داخلی و خارجی برگزیده اند،حیاءزدایی ست...

    امام صادق علیه السلام می فرماید:«لا ایمان لمن لا حیاء له؛ کسی که حیا ندارد ایمان ندارد. (کلینی:کافی،ج 2)»

        از آنجایی که ایمان در حوزه فردی ،شرط لازم برای تشکیل حکومت دینی می باشد و حیا با ایمان سستی نسبتی مستقیم دارد،شرط تثبیت و بقای حکومت دینی به حیای تک تک آحاد جامعه بستگی دارد.

       از این جهت است که محور تمام برنامه ریزی های دشمن بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران و منقلب کردن انقلاب اسلامی«حیازدایی» بوده و به هر قیمتی فراگیر کردن بی حیایی را در دستور کار خود قرار داده اند.

      هر چند «حیا» امریست فطری که خداوند آن را در انسان به ودیعه گذاشته اما همچون دیگر ظرفیت های پنهان بشری نیاز به تربیت و رشد برای رسیدن به کمال مطلوب را دارد. در این راستا به هر میزان که حیا در فرد منکوب شود به همان میزان نیز ایمان فرد دچار خدشه شده تا جایی که از بین رفتن حیا به انحطاط ایمان در افراد جامعه و در نهایت به اضمحلال حکومت دینی منتج می شود.

     حیا در مردان غیرت و در زنان عفت را رقم می زند. حیا با شرم متفاوت است. هر بشر بی دینی نیز می تواند شرم داشته باشد،اما حیاء ، مقوله ای ایمانی ست و مختص انسان دین دار و مومن است. حضرت علی علیه السلام در میزان نسبت حیا و ایمان می فرمایند:«ایمان درختی است که ریشه آن یقین،شاخه آن تقوا، و شکوفه ومیوه آن «حیاء» است»

     پس دشمنان اسلام،غیرت در مردان و عفت در زنان را مورد هدف حملات خود برای تضعیف انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی بواسطه از بین بردن حیا در حوزه فردی و در نهایت جامعه تعریف کرده اند. 

    غافل از این که «کم من فئه قلیله غلبت فئه کثیره باذن الله؛ بسا گروهی اندک که بر گروهی بسیار به اذن خدا پیروزند»

    باشد که همواره از نعمت حیاء برخودار باشیم...ان شاء الله تعالی.



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :فدایی ولایت::نظرات دیگران [ نظر]

    مطلب بروز وبلاگ جنگ راستین»
    پنج شنبه 90 مهر 21 ساعت 4:20 عصر

     

    فلش 3در همایش جنگ نرم که مدتی پیش از سوی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی برپا شد، آیت الله محمد تقی مصباح یزدی  به ایراد سخن پرداختند.ایشان در این سخنرانی فرمودند: ریشه جنگ نرم تسلط بر اندیشه افراد و روح جنگ نرم، انحراف افکار همراه با اعتمادسازی است؛ همان‌گونه که شیطان برای وسوسه کردن آدم و حوا چیزی را که منفعت نبود، با جلب اعتمادشان به عنوان منفعت به آنها القا کرد. ایشان با بیان این‌که تقریباً همه انبیاء با جنگ نرم مواجه بودند، ادامه داند: استهزاء پیامبران که همان ترور شخصیت است، یکی از شیوه‌های جنگ نرم است. فتیان فیلم سخنرانی استاد مصباح یزدی در این سخنرانی را تقدیم کاربران خود می کند.

    فلش 1صوت سخنرانی

    دانلود 2صوت کل سخنرانی استاد مصباح یزدی با کیفیت 18KBPSوبا اندازه 5مگابایت

    دانلود 2صوت کل سخنرانی استاد مصباح یزدی با کیفیت 24KBPSوبا اندازه 6.7مگابایت

    دانلود 2 صوت کل سخنرانی استاد مصباح یزدی با کیفیت 48KBPSوبا اندازه 13.4مگابایت

    فلش 1فیلم سخنرانی

    دانلود 2فیلم سخنرانی قسمت اول با فرمت wmv:با کیفیت 56KBPS و با اندازه 3مگابایت - با کیفیت 100KBPSو با اندازه 9.4مگابایت - با کیفیت 256KBPS و با اندازه 21.1مگابایت

    دانلود 2فیلم سخنرانی قسمت دوم با فرمت wmv: با کیفیت 56KBPS و با اندازه 3مگابایت - با کیفیت 100KBPSو با اندازه 9.2مگابایت - با کیفیت 256KBPS و با اندازه 20.8مگابایت

    دانلود 2فیلم سخنرانی قسمت سوم با فرمت wmv: با کیفیت 56KBPS و با اندازه 3.3مگابایت - با کیفیت 100KBPSو با اندازه 10.3مگابایت - با کیفیت 256KBPS و با اندازه 23.3مگابایت

     

     

     


     

     سخنرانی دکتر رحیم پورازغدی  

     

                              مستند موج بیداری کاری از شبکه اول سیما



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :از جنس خاک::نظرات دیگران [ نظر]

    شبی با ستاره صبح»
    سه شنبه 90 مهر 19 ساعت 11:48 صبح

    نمایشنامه ستاره صبح

    از 2شب پیش در گرگان بر روی صحنه رفت



    مدیر اجرائی این نمایشنامه و این طرح گفت: این نمایشنامه روایت عشاق از هبوط تا ظهور می باشد و در 12 قسمت  ودر30 شب اجرا می شود.
    "سیدعلی احمدی" در حاشیه اولین شب برگزاری این نمایشنامه که بالغ بر 3 هزار نفر از آن بازدید کردند، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این کار برای سومین بار است که در کشور اجرا می شود و تاکنون در منطقه عملیاتی فتح المبین و شهرستان مهران در استان خوزستان انجام شده است.
    به گفته وی، در این نمایشنامه تکنیک های مختلف تلویزیونی، سینما و تئاتر با جلوه های خاص ویژه اجرا می شود و بین 60 تا 70 هنرمند برجسته تئاتر، سینما و تلویزیون در ان نقش آفرینی می کنند.
    وی تصریح کرد: در این نمایشنامه از زمان خلقت حضرت آدم تا دوره تکامل، بخشی از زندگی پیامبران اولی العظم (ع) شامل حضرت نوح، حضرت ابراهیم، حضرت موسی، حضرت عیسی و حضرت محمد (ص)، به نمایش گذاشته می شود.
    وی ادامه داد: زندگی نامه امام علی (ع)، حضزت فاطمه (س)، امام حسن (ع) و امام حسین (ع) نیز بخش های دیگری از نمایشنامه می باشد.
    احمدی در ادامه گفت: با توجه به این که استان گلستان همجوار با استان بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) می باشد، برای اولین بار نیز بخشی از زندگی نامه این امام همام به نمابش گذاشته شده است.
    مجری طرح ستاره صبح افزود: دوران پیروزی انقلاب اسلامی، دوران جنگ تحمیلی با توجه به این که در استان گلستان اجرا می شود، به صورت بومی به نمایش گذاشته می شود و آخرین قسمت این نمایشنامه مربوط به ظهور امام زمان (عج) می باشد.
    به گفته وی، در این نمایشنامه علاوه بر بازیگران 200 عوامل اصلی و فرعی بومی و غیربومی و همچنین 400 سرباز از لشگر 30 پیاده گرگان نقش آفرینی می کنند.
    وی اظهار داشت: برای اولین بار در این نمایشنامه مخاطب در پائین قرار دارد و صحنه های نمایش بالاتر از تماشاچیان می باشد، ضمن این که این نمایشنامه در سه بعد انجام می شود که علاوه بر صحنه مقابل، از سمت چپ و راست نیز اجرا می شود.


     مردم می توانند برای شرکت در این همایش
     
    در پایگاه های

    بسیج، آموزش وپرورش، اداره فرهنگ و ارشاد  اسلامی،

    اداره تبلیغات و مساجد و هلال احمر

     
    ثبت نام کنند.

     



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :افسر جوان::نظرات دیگران [ نظر]
       1   2   3   4      >