فصل انتظار شهرستان کردکوی icon
پشت پرده ویکی مپیا - فصل انتظار شهرستان کردکوی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوست داشتن چیزی، [نسبت به کاستی های آن] کور و کَرَت می سازد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]

پشت پرده ویکی مپیا»
پنج شنبه 90 آبان 19 ساعت 10:49 صبح

سایت " ویکی مپیا"(? ، ( WikiMapia?این امکان را برای کاربران اینترنتی فراهم کرده است که بتوانند با مراجعه به نقشه ماهواره‌ای گوگل ، شهرها، خیابانها و محله‌های مورد نظر خود را معرفی کنند.
ویکی مپیا" مانند سایت " ویکی پدیا " یک دایره المعارف زنده و" آن لاین" (? (ONLINE?برای معرفی نقاط جغرافیایی در نقشه ماهواره‌ای جهان است.
کاربران می‌توانند بامراجعه به‌این سایت به‌آدرس‌اینترنتی ?www.wikimapia.org? و کلیک گزینه "? ،" add new place?منطقه جغرافیایی مورد نظر خود را انتخاب و با دادن توضیحات و عنوان مورد نیاز ، آن را معرفی کنند.
سایت " ویکی مپیا " برای کاربران این امکان را فراهم کرده است که خانه خود را به صورت خصوصی بیابند و آن را نشانه‌گذاری کنند و همچنین درباره مکانهای معرفی شده ، نظرات خود را ارایه دهند.
این سایت از زبانهای مختلف از جمله فارسی پشتیبانی می‌کند و نقشه‌های ماهواره‌ای استفاده شده در آن از سیستم " گوگل مپ " (? (Google Map?است.
در دایره المعارف " ویکی پدیا" درباره سایت " ویکی مپیا " آمده است:
این سایت یک نقشه "آن لاین" است که به کمک "گوگل مپ " به کاربران اجازه می‌دهد تا مکانهای مختلف را معرفی کنند.
اما یک نمونه از کارهای پشت پرده ویکی مپیا!(گربه برای رضا خدا موش میگیره)
میدونم همه این خبر خوندن ولی برای روشن شدن مسئله:
سردار سلیمانی
نام ژنرال قاسم سلیمانی سالها است که مایه هراس و وحشت آمریکائی ها و صهیونیست ها است. جمله معروفی که از شیمون پرز در وصف هیمنه سردار تیزهوش ایران آمده نشانه همین ترس و واهمه است:"شیمون پرز: خاور میانه روی انگشت ژنرال قاسم سلیمانی میچرخد"
Google نقشه منزل سردار سلیمانی را منتشر کرد+ عکس
همزمان با ادعای مقامات آمریکایی مبنی بر ترور برخی مسئولان ایرانی سایت گوگل دست به اقدام شیطنت آمیزی زد.

به گزارش فارس، پس از اینکه جمعی از نمایندگان کنگره آمریکا پیشنهاد طرح ترور مسئولین سپاه قدس را دادند سایت گوگل اقدام به انتشار نقشه منزل سردار سلیمانی کرد.


با سرچ نام قاسم سلیمانی در سایت گوگل در سومین مطلب منزل حاج قاسم سلیمانی خود نمایی می کند.

ویکی مپیا مدعی شده است که نقشه منزل این سردار سپاه را در اختیار دارد و به راحتی آن را در دسترس مخاطبان اینترنت قرار داده است.

در همین زمینه یک مقام آمریکائی به صراحت نام قاسم سلیمانی را برده است و گفته: "قاسم سلیمانی بسیار سفر می‌کند... تکان بخورید... تلاش کنید او را بکشید".
[تصویر: 195928_652.jpg]
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
پاورقی دوستانه
شاید بسیاری از شما دوستان عزیز بیشتر وقت خود را صرف چرخیدن در اینترنت میکنید!
مراقب خود باشید هیچ کس تنها نیست!
خیلی وقت بود میخواستم در مورد ویکی مپیا صحبت کنم ،که پویا نمایی بسیار جالبی برخوردار است که گه گاه میبینم از اطلاعات شما دوستان بر علیه خودتون استفاده میشه!
شاید با علامت دار کردن نقشه خونه خودتون،دوست تون یا اون کسی که با اون خصومت دارید یک معما اطلاعاتی دشمن حل کردید،اینها دور از ذهن نیست!
فیس بوک،ویکی پدیا،و حتی گوگل گربه هستند که برای رضای خدا موش نمیگیرند،کمی بیشتر مراقب خود و اطلاعات خود باشید!
بازم میگم که وارد هر سایتی نشوید فاز دوم ویروس استاکس نت در حال اجراست!زمان میبره تا انتی ویروس ها مجهز به بزار شناسایی و کنترل این ویرس ها بشوند!
کلام اخر سردار سلیمانی زندست،سلیمانی ها زیادند!ولی آنها حتی در مقدمه کتاب انقلاب هم نمی گنجند ،امروز من و شما باید از انقلاب در حوزه سایبر دفاع کنیم!
اللهم عجل الولیک الفرج


  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :از جنس خاک::نظرات دیگران [ نظر]