فصل انتظار شهرستان کردکوی icon
دشمن شناسی (سازمان جاسوسی موساد) - فصل انتظار شهرستان کردکوی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هنگام فتنه چون شتر دو ساله باش نه پشتى تا سوارش شوند و نه پستانى تا شیرش دوشند چنان زى که در تو طمع نبندند . [نهج البلاغه]

دشمن شناسی (سازمان جاسوسی موساد)»
دوشنبه 90 شهریور 14 ساعت 4:41 عصر

از محوری ترین مسائل دفاعی کشور، دشمن شناسی است. با شناخت دشمن می توان احتمال پیروزی و یا شکست را مشخص کرد و به ایجاد زمینه های دفاعی همت گماشت.درعرصه مسائل سیاسی و اجتماعی نیز دشمن شناسی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و از مهمترین عوامل در تأمین امنیت فردی و اجتماعی محسوب می شود.بر همین اساس بخش عظیمی از آیات قرآن کریم به معرفی دشمن اختصاص یافته است.
درسیره پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) نیز به دشمن شناسی توجه بسیار شده است. و درمیان معصومین، رفتار حضرت علی(ع) با دشمنان از همه درس آموزتر است. علی(ع) با توجه به شرایط زمانی و شیوه حکومتش با دشمنانی روبرو بود که پیامبر (ص) و دیگر ائمه (ع) با آن روبرو نشدند. کسانی که سابقه درخشانی در خدمت به اسلام داشتند؛ انسان هایی که اهل عبادت و شب زنده داری بودند ولی از روح تعالیم اسلام بی خبر بودند از این گروه های معارض به شمار می آیند. 

"سازمان اطلاعات رژیم صهیونیستی (موساد)، یک دستگاه اطلاعاتی پیچیده و با شهرتی فراتر ازمحدوده جغرافیایی این رژیم است و گاهی نیز حالت اسطوره ای به خود گرفته است. این سازمان یک قدرتی مخفی است که به رژیم صهیونیستی اجازه می دهد تا بتواند بر آژانس های قدرتمند اطلاعاتی سازمان امنیت و اطلاعات آمریکا فائق آید، نازیست ها را شکار کند و در جهت نابودی کشورها، حذف مبارزان و همچنین ثبت اطلاعات اساسی و همچنین موارد اشتباهی که در حساب و کتاب های خود سازمان صورت گرفته است، گام بردارد."
این فایل تصویری معرفی سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی .(که بزرگترین سازمان تروریستی جهان نیز هست)

دانلود فایل تصویری(بروی نوشته کلیک کنید


خدای
اى خداوندا! به علماى ما مسئولیت، و به عوام ما علم، به مومنان ما روشنایى، و به روشنفکران ما ایمان، و به متعصبین ما فهم، و به فهمیدگان ما تعصب، به زنان ما شعور و به مردان ما شرف، و به پیران ما آگاهى و به جوانان ما اصالت، به اساتید ما عقیده و به دانشجویان ما…. نیز عقیده، به خفتگان ما بیدارى و به بیداران ما اراده، به مبلغان ما حقیقت و به دینداران ما دین، به نویسندگان ما تعهد و به هنرمندان مادرد، و به شاعران ما شعور و به محققان ما هدف ، به نومیدان ما امید و به ضعیفان ما نیرو و به محافظه کاران ما گستاخى، و به نشستگان ما قیام و به راکدان ما تکان، و به مردگان ما حیات، و به کوران ما نگاه و به خاموشان ما فریاد، وبه مسلمانان ما قرآن و به شیعیان ما على، و به فرقه هاى ما وحدت، و به حسودان شفاء به خودبینان ما انصاف، به فحاشان ما ادب، به مجاهدان ما صبر و به مردم خودآگاهى، و به همه ملت ما، همت تصمیم و استعداد فداکارى و شایستگى نجات و عزت ببخشا!

دکتر شریعتی



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :از جنس خاک::نظرات دیگران [ نظر]