فصل انتظار شهرستان کردکوی icon
کاش که لحظه ی دیدار زودتر از راه برسه ... - فصل انتظار شهرستان کردکوی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
همه دانش به کار بستن آن است . [امام علی علیه السلام]

کاش که لحظه ی دیدار زودتر از راه برسه ...»
پنج شنبه 90 شهریور 31 ساعت 1:0 صبح

 

در صبح دم با دلی گرفته ،دنبال تکیه گاهی امن و پناهی گرم هستی ، جسمت را با وضو جلا می دهی  مفاتیح را باز می کنی . دعای «عهد» مقابل چشمانت می درخشد .دعایی که امام صادق(ع) فرمود:«خداوند به ازای هر کلمه از این دعا ، هزار حسنه و ثواب برایت می نویسد و هزار گناه و خطا را می بخشد. » و هر کس چهل صبح این عهد و پیمان را با ولی امر و صاحب زمان ببندد از یاوران و همراهان امام زمان(عج) خواهد شد ، حتی اگر قبل از ظهور حضرت بمیرد خدا او را از قبر بیرون می آورد تا در رکاب قائم آل محمد(عج) باشد.

 ** خدایا ! در این صبح و همه ی صبح های زندگیم عهدی با منجی عالم بشریت می بندم و ریسمان بیعتم را محکم می کنم.ای معبود من ،مرا از سربازان ولی عصر(عج) قرار بده ، جزء کسانی قرار بده که برای خدمت به او لحظه شماری می کنند وجان خود را سپر بلای وجود مبارک او قرار می دهند ودر مقابل او شهد شهادت را می نوشند . 

 ** خدایا ! اگر هجران من به وصال ختم نشد و مرگ مرا در کام خود کشید ، در آن روز که وعده ی آمدنش تحقق یافت مرا از قبر بیرون آور تا کفنم را زره کنم ، شمشیر رزم را به دست گیرم و به دعوتش لبیک گویم.

** خدایا ! امام زمان ما را در امان بدار و بر ما رحم کن و غصه های فراق را با آمدنش به پایان برسان و آمدن  را نزدیک بفرما ، آمدنی که دشمنانش گمان می کنند بسیار دور است و همه ی دوستانش می دانند ظهورش به همین نزدیکی است.

  ** خدایا! به حق خوبان درگاهت و به حق بندگان صالحت دعاهای ما را مستجاب کن.
ای مهربانترین مهربانان.**



  • کلمات کلیدی :