فصل انتظار شهرستان کردکوی icon
حرف های درگوشی ... - فصل انتظار شهرستان کردکوی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اساس دانش، رفق و مدارا و آفت آن درشت خویی است . [امام علی علیه السلام]

حرف های درگوشی ...»
چهارشنبه 90 مهر 6 ساعت 10:52 عصر

این پست رو تقدیم میکنم به تمام شهدا و شهید های گمنام. این روز ها در هفته دفاع مقدس هستیم هفته ای که به نظر من به جای برگزاری این همه جشنواره و هزار تا خرج دیگه بهتر بود این بودجه رو برای آشنایی بهتر و بیشتر جوان 2011 با شهدا کنند و واقعا نشون بدن اما چی بگم که فقط بد کردیم در حق شهدا .

خیلی ها با نام شهدا این روز ها الان به خوب جاهایی رسیدن اما باید پرسید چه کردن برای خون پاک شهدا و نمونش میشه سوال پرسید این همه خرمشهر شهید داد اما ایا این شهر با گذشت این که سالها میگذره از پایان جنگ ایا هنوز 50% درست شده یا نه ؟؟؟!!!

قرار هم نیست من تو این ایمیل فقط انتقاد کنم نه اگه هم انتقاد میکنم چون سهمی دارم در خانواده شهدا . بنده به عنوان یک جوان 22 ساله سوال دارم از مسئولین چه کردید برای آشنایی بیشتر جوان امروزی با شهدا ؟! چرا یک جوان فشن نباید در ان این اشتیاق را ایجاد کرد که دنبال شهداش باشه ؟!!
این پست تقدیم به تمام بچه های شهدا که دلشون خون از تیکه ها و زخم زبان های افراد نا آگاه و تقدیم به تمام کسانی که از 2500 سال پیش تا امروز جانشان را برای سرافرازی این اب و خاک داده اند.

47bkkx4ptwmclf4th22m


یه روز 2 نفر داشتن توی دانشگاه با هم صحبت میکردن اولی به دومی گفت تو پدرت چیکارست گفت پدر من مهندس هست و کارش ساخت و سازه تو پدرت چیکارست؟

اولی ساکت شد و با غرور و کمی غم گفت پدر من شهید شده

اولی لبخندی زد و گفت پس تو با سهمیه اومدی دانشگاه ؟!!! :>

دومی دلش شکست و بدنش سرد شد و با بغضی عجیب گفت

سهمیه ماله خودتون بابامو بهم پس بدین !!!!!!!!!!!!!! :-<

 

منبع : بلاگ علی احمدنیا


  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :مهدیانی::نظرات دیگران [ نظر]