فصل انتظار شهرستان کردکوی icon
راهبرد امروز شیاطین داخلی و خارجی - فصل انتظار شهرستان کردکوی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و فرمود : ] اگر بدین شمشیرم بر بینى مرد با ایمان زنم که مرا دشمن گیرد ، نگیرد ، و اگر همه جهان را بر منافق ریزم تا مرا دوست دارد ، نپذیرد ، و این از آن است که قضا جارى گشت و بر زبان پیامبر امّى گذشت که فرمود : اى على مؤمن تو را دشمن نگیرد و منافق دوستى تو نپذیرد . [نهج البلاغه]

راهبرد امروز شیاطین داخلی و خارجی»
پنج شنبه 90 مهر 21 ساعت 11:28 عصر

بسم الله...

سلام دوستان

در میان بررسی و تحلیل هجمه های فرهنگی مطالبی را می خواندم که برایتان نوشتم.و آن را به دوستان عزیزم و همه ی عاشقان فرهنگ ولایت مهدوی که  همان فرهنگ ناب علویست ، تقدیم می نمایم.

مطلب از این قرار است:«آنان به خوبی دریافته اند که با تخریب فرهنگ این کشور،تحقق دیگر اهدافشان (سیاسی، اقتصادی و ...) با سهولت بیشتری میسر خواهد شد؛ از این رو،پس از آزمون و خطا در دیگر زمینه ها،امروز بر آن شده اند تا به طور میانگین ماهانه یک شبکه فارسی زبان ماهواره ای ایجاد نموده و به سرعت تعداد آنها را از صد بگذرانند،به گونه ای که هر ایرانی با هر سلیقه وذائقه ای بتواند به یکی از این شبکه هاوابسته شود. انان در صدد هستند تا بودجه ای به میزان سی میلیون دلار برای مبارزه با فیلترینگ ایران تصویب کنند وقابلیت پخش آسان شبکه های ماهواره ای بر روی فضای اینترنت را روز به روز تقویت نمایند...تا بتوانند جبهه جنگ نرمشان را بگسترانند و مردم ایران را به علت پایبندیشان به فرهنگ اسلامی-ایرانی خود در مواجهه ای تاریخی قرار دهند. »

و راهبردی را که امروز شیاطین داخلی و خارجی برگزیده اند،حیاءزدایی ست...

امام صادق علیه السلام می فرماید:«لا ایمان لمن لا حیاء له؛ کسی که حیا ندارد ایمان ندارد. (کلینی:کافی،ج 2)»

    از آنجایی که ایمان در حوزه فردی ،شرط لازم برای تشکیل حکومت دینی می باشد و حیا با ایمان سستی نسبتی مستقیم دارد،شرط تثبیت و بقای حکومت دینی به حیای تک تک آحاد جامعه بستگی دارد.

   از این جهت است که محور تمام برنامه ریزی های دشمن بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران و منقلب کردن انقلاب اسلامی«حیازدایی» بوده و به هر قیمتی فراگیر کردن بی حیایی را در دستور کار خود قرار داده اند.

  هر چند «حیا» امریست فطری که خداوند آن را در انسان به ودیعه گذاشته اما همچون دیگر ظرفیت های پنهان بشری نیاز به تربیت و رشد برای رسیدن به کمال مطلوب را دارد. در این راستا به هر میزان که حیا در فرد منکوب شود به همان میزان نیز ایمان فرد دچار خدشه شده تا جایی که از بین رفتن حیا به انحطاط ایمان در افراد جامعه و در نهایت به اضمحلال حکومت دینی منتج می شود.

 حیا در مردان غیرت و در زنان عفت را رقم می زند. حیا با شرم متفاوت است. هر بشر بی دینی نیز می تواند شرم داشته باشد،اما حیاء ، مقوله ای ایمانی ست و مختص انسان دین دار و مومن است. حضرت علی علیه السلام در میزان نسبت حیا و ایمان می فرمایند:«ایمان درختی است که ریشه آن یقین،شاخه آن تقوا، و شکوفه ومیوه آن «حیاء» است»

 پس دشمنان اسلام،غیرت در مردان و عفت در زنان را مورد هدف حملات خود برای تضعیف انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی بواسطه از بین بردن حیا در حوزه فردی و در نهایت جامعه تعریف کرده اند. 

غافل از این که «کم من فئه قلیله غلبت فئه کثیره باذن الله؛ بسا گروهی اندک که بر گروهی بسیار به اذن خدا پیروزند»

باشد که همواره از نعمت حیاء برخودار باشیم...ان شاء الله تعالی.



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :فدایی ولایت::نظرات دیگران [ نظر]